Vil du skabe kunst og komme med i Guiness Book of Records?

På søndag kan du være med til at skabe verdens største kridtmaleri på Nørrebrogade og lave verdensrekort i kunst. Intet mindre!

Min gode ven, soul brother og fellow human Being E.M.I.L. vil gentage successen fra 2011 hvor mere end 30.000 glade Københavnere skabte kunst på tværs af religion, hudfarve, alder, køn. politisk overbevisning, sexuel orientering og hvad der ellers bruges til at skabe splid mellem folk.

Nørrebro stiller verdens største ‘lærred’ tilrådighed for denne begivenhed: Nørrebrogade fra Søerne til Trianglen.

Verdens Største Kridtmaleri Nørrebrogade 2

Det er på alle måder et imponerende projekt, nu har jeg siden 60erne set adskillige
kollektive malerier, i forskellige sammenhænge, både herhjemme og i udlandet.

Det er en fin kunstterapeutisk øvelse, og selve aktionen og den efterfølgende diskussion og omtale er af stor værdi og til inspiration for især deltagerne.

Bjørn Nørgaard, Kunstmaler & Professor

 

Hvis jeg var i København ville jeg tage min venners unger med venner, min kærreste, undulat og gamle mor med til dette kæmpe paint party.

Men det er jeg desværre ikke – men jeg ser frem til at se resultatet online.

Læse mere om dette fantastiske projekt her på Tumbler og du kan tilmelde dig eventen her på Facebook 

Og herfra Lissabon sender jeg et kæmpe R.E.S.P.E.K.T til E.M.I.L.

OG BRUG SÅ LIGE 5 NOGLE MINUTTER PÅ AT TJEKKE NEDENNÆVNTE UD FRA SIDSTE FARVEFEST

 

 

 

EmilWeb05

One thought on “Vil du skabe kunst og komme med i Guiness Book of Records?

  1. Pingback: KBH – så er det Bilfri Kridtdag igen ;-) |

Skriv et svar

