Fredag den 14 september sidder jeg i baren på Byens Kro fra fra 5-7.

Jeg fylder 50!

Jeg savner ikke Danmark – men jeg savner København.

Og jeg savner især alle Jer venner og bekendte som jeg har hængt ud med i Indre By siden midten af 70’erne…

Derfor har det ikke været svært at finde ud af hvordan jeg skal bruge dagen.

Jeg vil sidde i mit rette element – i baren på Byens Kro – og sige hej til dem der kommer forbi og får et glas øl eller et glas vin på min regning.

Mit og Annettes liv er reduceret til to kufferter, 10 kvadratmeter i Kathmandu og et loftsrum i Købmagergade. Så gaver skal du ikke tænke på.

Men send gerne et-eller-andet til mig digitalt. Et par linier om en tur i byen vi har haft, en arbejdsopgave vi har løst sammen, et gammelt foto fra en koncert vi har været til – hvad som helst der kan bringe vores oplevelser tilbage på min lystavle. Når det engang bliver nødvendigt!

Jeg vil sætte pris på en tilmelding på Facebook.

3 thoughts on “Fredag den 14 september sidder jeg i baren på Byens Kro fra fra 5-7.

  1. Hej Thomas.Vi glder os til at se dig, har sagt det videre til Alli, Bibi og Tom, de har skrevetdet i deres kalender.God tur hjem fra Nepal, og hils de brn du ser fra Nina, auntie. KH Nina Date: Wed, 22 Aug 2012 02:38:02 +0000 To: ninapoder@hotmail.com

    Like

Skriv et svar

